Blogg.se har varit elakt :/

Hej!!
jag har inte bloggat på mer än en vecka!! Detta är för att när jag loggade in på Blogg.se laggade datorn sönder så att jag fick stänga av den! detta hände flera dagar då jag försökte så jag slutade att logga in och idag funkade det! :D Jag har i alla fall varit på landet i hälgen och i förrgår var jag på Strömsholm! :D det var jättekul! bilder kommer troligen på onsdag eller så. På lördag ska det var fest typ så jag måste städa en massa i veckan här så att jag kommer nog vara lite för död för att blogga :/ men jag hoppas att jag hinner att blogga!! :D

nu ska jag nörda Svtplay.se så haj då!!



imorgon ska jag rida men jag ska försöka att hinna med bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0