One, two, three... days!! o.O God my oh!



Hello! Har varit lite upptagen de senaste dagarna men skriver nu vad jag har gjort :)

Torsdag!!

Vi hade avslutning på ridningen :/ Vi hade parhoppning :) man ska hoppa över hindren samtidigt så man hoppar en bana spegelvänt. Vi fick börja värma upp det gick bajs! Sedan hoppade vi banan :) Det var lite slött det första varvet men nästa varv la jag till spöt på rumpan på honom då blev det jättebra fart :) det som gick dåligt var att jag var så upptagen med att kolla på vad min kompis Louise gjorde så att jag kom på fel hinder med fel fart så Kasper hoppade jättestort och jag var inte med på det så jag tappade ena stigbygeln och när Kasper landade så smällde det till i ryggen! Det gjorde jätteont, så jag fick sitta och titta på dem andra sen :/

Nu är jag bra i ryggen :)

Fredag!!

Egentligen skulle jag ha gått på fest men eftersom att jag skulle ha fest nästa dag så stannade jag hemma och städade :/ Nej så tråkigt var det inte för jag bakade självaste muffinsen till cupcakesen då :) Och mamma och jag var iväg och handlade :) Det var kul :)

Lördag!!

Idag fixade jag allt pynt och toppingen till cupcakesen. Sedan klockan 17.00 kom folket :) Detta var INTE ett födelsedagskalas utan det var en avslutningsfest då jag ska byta skola. Jag fick jättefina grejor av tjejerna. Det var typ en presentkorg med en massa roliga saker som jag ska ha i sommar :) Resten av kvällen hade vi jättekul :D Kommer nog sakna de där tjejerna :')

Idag!!

Idag har jag inte gjort något!! Plockat undan lite efter igår, tittat på film och chillat på livet xD
En sak som är så HIMLA kul är att min bror fick Photoshop Cs5 av sin kompis så nu ska jag få det av honom!! :D Fast det som är bajs är att han och pappa skulle iväg och kolla på någon båt som var till salu :/ så jag får se när han laddar över det på datorn :/ +et i kanten är att mamma och jag är hemma så vi ska mysa framför en film och äta Pizza!! Det var jääääättelängesen jag åt pizza! Filmen vi ska se är EatPrayLove!

Trailern ;)

Hej då!! :D Bilder på cupcakesen kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0