Full helg (igen) :D



Hej!

Idag har det varit fullt upp! Jag fick tillbaka min novell som jag skrev i svenskan, vi hade flourlackning, prov i NO'n och planering för film i franskan.
När jag kom hem va den där skitstora spindeln på väggen i köket :O Men jag fångade den under ett glas satt när pappa kom hem släppte han ut den i naturen. Den var större än en femkrona när benen var utfällda :/ Så nu sitter jag bara och väntar på att Greys anatomy ska börja. Funderar på att se på datorn istället :/

Jag är ganska trött "tack"vare min älskade katt väckte mig när jag precis somnat av att hon fångat en mus. Då låter hon i hela huset -.-'

I helgen ska jag troligen (vet fortfarande inte) hänga med Olivia på tävling. Sedan på lördagen ska jag på en annan tävling som Rebecka ska tävla på :) full helg alltså


Fredag: Cykla med Olivia till stallet, tar ca 45 min. Duscha och knoppa Dappel, Packa och fixa.
Lördag: Upp tidigt! Åka iväg med Olivia till stallet lasta in Dappel i transporten. Fota. Sedan hem lasta av och packa in.
Söndag: Cykla mot Askims ridklubb och möta upp Rebecka. Hjälpa henne. Fota. Cykla hem.


Älskar verkligen att ha något att göra så pricken över i:et ska vi ha matteprov imorgon :/

Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0