Upttäcksfärd

Hej!!

idag har vi varit på landet. det har varit blåsigt och ganska kallt här ute, vi bor ju ganska nära vattnet då ;)

Jag bestämde mig för att dra ut på en joggingtur, när jag väl kom hem hoppade jag in i duschen.
Efter det kom en granne hem och sa att han hade flugit med sin radiostyrda heliokopter och att han hade tappat kontakten och att den hade blåst till skogs. Min bror och jag hjälpte till så vi gick mot skogen och började leta.
När jag tillslut började tycka det var långtråkigt gick jag bara runt på upptäcksfärd typ. jag såg ett "jättekast" (en stor stenbumling) så jag tänkte sätta mig på den för den hade mossa på sig som var ljummen i solen. När jag var påväg upp såg jag någoting svart som såg ut som en gräsklippare. då insåg jag att det var helikoptern så jag började klättra över avhuggna björkar och kom tillslut fram till den.

Efter ett tag väl hemma kom vår granne över med hittelön till oss :)

Hoppas ni har haft en bra dag! jag väntar på att "the pacifier" ska börja snart. för de som vill veta så går den på kanal 5 klockan 21.30.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0