Lite om sommarlovet och designen... :)

Så nu har jag nördat klart Svtplay ville bara berätta att jag ska byta design! Börjar bli lite tråkig den jag har nu och jag tänkte eftersom att det nästan har blivit som en ny start för bloggen ville jag ha något nytt! :) troligen blir det samma "grund" bara lite annat som färg, header textstil m.m. som byts ut ;)

Designen kommer nog ta ett tag för jag är just nu väääldigt upptagen fram till sommarlovet :/ men desigen kanske kommer upp senast vid sommarlovets början.


Ville bara berätta lite att det kommer vara lite annorlunda på bloggen under sommaren

Som att jag kommer att vara borta under vissa veckor ;) då jag ska vara på ridläger, resa bort osv. Men nu vet ni det och för guds skull sitt inte framför datorn hela dagarna!! Spring ut och lek, bada, sola och fota... kan kanske lägga ut lite tips på vad man kan göra ;)

Godnatt solhatt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0