Min dag 29 grader och sjuk :/

Hej!

Nu är jag sjuk! Igen... har väl badat för mycket i poolen :/ jag har halsont, kanske liite feber och så tror jag att jag har fått öroninflamation som jag nästan alltid får varje sommar. Jobbigt att jag ska på ridläger på söndag och måste fixa alla grejer som ska tvättas och packas :/
Men jag tror nog att jag hinner bli frisk :)

Igår så landade planet vi fyra på morgonen och vi åkte hem till stan och sov där, sedan packade vi ner mina ridgrejer och åkte mot landet. Vi stannade vid Tre Hästar Kungälv. kommer upp lite senare vad jag köpte ;) Sen åkte vi till City Gross och sedan hem! Det var så skönt att komma ner i sängen sen!

Idag har jag skrivit packlista, försökt krya på mig lite xD, tittat på film och sedan datorn ;)



Lever tillsammans med ett glasspaket, Strepsils jordgubb och Treo xD

Paula :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0