I'm off to Greece! allmost..... :O

Nu är jag iväg mot Grekland! eller egentligen inte... Vi ska först in till stan och sova över där i natt sen är det upp vid två tiden på natten och åka iväg till flygplatsen. Sen är vi påväg mot Grekland :D Ska bli kul! fast det kommer bli dött här på bloggen :/ men om jag hittar en dator med internet så bloggar jag! lovar att det kommer en bilbomb sen :D (om det inte har hänt något med kameran :D fast det kommer det inte att göra!) någon som har varit i Grekland innan?? vart var ni då??



här kommer en random bild från Sveland cup som jag fotade för evigheter sen.

Bilden får inte användas av någon annan än mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0