Snart kommer det bilder på Gosan Gosis <3

Hallo!

sitter och väntar på att bilderna ska överföras och tänker lite på hur den nya designen ska se ut. ni kan få en liten teaser den kommer att vara vit ;)
sen kommer bilder på min extremt söta katt <3

Något hemskt hände henne idag! pappa hade satt ut ett mätsnöre som har liksom slakat så det halft låg ner. Gosan hade väl troligen kratsat klorna mot trallen och fastnat i snöret så hörde mamma och jag ett tjut, ett desperat tjut... :( det var Gosan som förtvilat försökte ta sog loss! men hon kom loss sen med vår hjälp ^.^'

det var tur att vi överhuvudtaget var hemma!


Imorgon ska jag och min kusin cykla ner till Tjuvkil mellangård och då ska jag fota föl :D dem har typ över 6 föl som går och leker i hagarna med sina mammor :) <3 såååå gulligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0