Clinic för Lasse Parmler

Hej!

Igår hann jag inte och blogga för att jag kom hem sent.
Jag red Corona igår då, det gick ganska bra, lite slött när jag hoppade banan första gången men den andra gången gick det bra. Hon blev lite jobbig ett tag då hon inte lyssnade när jag skulle svänga, men när jag tog över tyglarna på en sida blev det bra.
Sofia tyckte att jag hade lite för "dressyrig" sits lite surt men då vet jag att jag ska göra imorgon. Efter det hade vi teori, alla fick tillbaka sina utvärderingar förutom Joanna och jag. Vi hade inte varit där.
När jag lämnat mina saker träffade jag Karin som satt på läktaren och tittade på när hennes sköthäst Gunnar tränade. Hon berättade att det skulle var clinic för Lasse Parmler så det stannade jag för att titta på. Det var jätteroligt och jag lärde mig en hel del. Sen var det hem för att kolla på House!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0