Detta är jag :)

Hej mitt namn är då Paula Holmquist :)

Detta är min andra blogg då jag bytte för att jag inte gillade namnet på den förra. Denna bloggen kommer jag verkligen satsa på! Ska bli kul med något helt nytt. Bloggen kommer väl att handla om mig då (självklart eller?) och mitt fotograferande men också om mitt hästliv, när jag rider, är i stallet osv

Lite om mig

Jag heter då Paula Holmquist (har inget smeknamn)
Jag är 14 år och går då i sjuan
Jag har en sköthäst som heter Kasper (Han är längst fram i den första bilden på menyn)
Jag är ganska lång så jag kan bara rida häst eller om det är en stark ponny :)
Jag bor i Göteborg och rider på Billdals RK, har också ridit på Råda RK och Bulycke RK
Jag är en ganska glad person som gillar att göra andra i min omgivning glada :D
Jag fotar vääldigt mycket och jag är självlärd
Jag rider två gånger i veckan och älskar att hoppa mest av allt :D

Mer kommer väl fram undertiden jag bloggar :)

Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0