Du är mitt allt Kasper <3 :)



Lite info om Kasper :D

Kasper heter egentligen Romino 27 men ridskolan tyckte typ att det var lättare med Kasper
Han föddes 2004 så han är alltså 7 år
Han är Svettfux med fyra vita helstrumpor och bred vit bläs
Han är ca 165cm i mankhöjd
Han är av rasen Franches-Montagnes och är importerad från Irland

Kasper älskar att hoppa och kan vara busig ibland, är en fin häst i ridningen förövrigt också. Han är väldigt lugn men när han kom till ridskolan var han lite tittig när man höll på med honom. Nu gör han inte en fluga förnär. Han är en av buspojkarna i hagen och stojar och leker med sina kompisar Makita, Glenn, Lilla C och Billy. Jag har skött honom sen hösten 2009 det året han kom till Billdal. Han älskar godis och har en tendens att nafsas.

Den här hästen är mitt liv, mitt allt och jag vore inget utan honom <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0