Fredag den 13!

Idag har jag hjälpt Olivia med Dappel. Go ponny :)
Vi gick först ner till billdal och duschade, fast egentligen red Olivia och jag gick bredvid ;)
Vi badade klart honom sen gick vi hemåt, fortfarande Olivia som red och jag gick bred vid :) När vi kom tillbaka var Olivias kompis, vad hon nu heter xD och hennes jätteroliga kompis där.
Efter många fniss och skrattattacker började jag knoppa och Olivia mockade. Dem blev ganska bra men troligen får jag göra om minst hälften imorgon då han kliar sig på krubban :/

Är otroligt taggad för imorgon! Jag ska ju fota Olivia när hon hoppar, för hoppningsvis några fler hästar och ryttare :)

Nu ska jag fixa mig i ordning för imorgon! Hej då!


(tyvärr ingen bild :/ är heller inte säker på när jag kommer att vara hemma imorgon så det kanske kommer vara lite tyst :/ )

Kommentarer
Postat av: Karin

gilla!

2011-05-14 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0