Kameran mår bra igen :)




Hej hej!

Pappa ringde ju Nikon idag och nu är problemet löst! Känns jätteskönt så jag tänkte ta med kameran till stallet imorgon och ta några bilder :)

När jag skulle ta på mig skorna i morse kröp det världens största spindel över dem! Jag skrek jättehögt och flydde upp i trappan. När spindeln skrämt hade gömt sig under en pall gick jag och tog på mig (några andra) skorna. Sen cyklade jag nästan gråtandes av rädsla till skolan, jag måste ju tillbaka hem sen igen.

Pratade med Olivia Taylor på lunchen, ska troligen vara hästskötare på lördag, och fotograf för det är utomhusbana :) Väntar bara på att mamma och pappa ska säga ja :/

Imorgon ska jag rida och det blir hoppning! :D Överlycklig för min rumpa är alldeles sårig från all den här dressyren. Nu säger jag INTE att dressyr är onyttigt, tvärt om det är bra att rida mycket dressyr :)

Bilderna är tagna för ca två veckor sedan, All kopiering är förbjuden!!!

Hej då! & go natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0