Oj, Oj, Oj!! :/

Oj, Oj, Oj!! Jag har verkligen inte bloggat och jag har egentligen inga ursäkter. Har varit en upptagen helg bara.

I torsdags red jag och det var kul :) Jag red upp för ryttarmärke 3 typ. Är ganska nöjd men några volter blev jättedåliga. :/ Seaside var jättesnäll :)

I fredags hade vi studiedag och jag sov riiiktigt länge så att jag skulle vara pigg. Sedan var det fest hos en klasskompis. Det var jätteroligt :D

Igår då så åkte pappa och jag upp till landet och jobbade på vår altan som vi håller på att bygga. Den kommer att bli skitsnygg och vi har världens bästa utsikt därifrån :D

Idag vaknade vi på landet och jobbade på altanen. Sedan åkte vi hem. Vi åkte förbi Mellangården som vi kallar det och fotade föl. Det fanns tre föl där, men vem vet kanske det kommer några fler till sommaren ;)


Förövrigt ska pappa ringa Nikon och klaga på min kamera. Den har gått sönder eller så är någon inställning fel. Den fokuserar inte på objektet man vill fota. Därför blev några av fölbilderna jättedåliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0