Tisdags ridning

Hello!

Igår red jag då.. Jag fick Kasper <3
Vi tränade på att mjuka upp hästen, balans och sidvärtsrörelser typ :) Kasper var i ganska hög form i början men han mjuknade sen och gick fint när vi utförde övningen.

Vi började med att rida fram på en åttvolt i trav som gick över de två stora volterna. Sedan gick vi in på volterna (delade på gruppen) och galopperade fram. När detta var gjort så släppte vi stigbyglarna och återgick till åttvolten som var övningen fast istället för att gå rakt fram när man byter volt var det lite mer som skänkelvikning. Sedan avslutade vi på stora mittvolten bara för att få ner hästarna i fin form.

Jag är jätte nöjd med min ridtur :D

8 / 10 poäng


Jättefint målat xD

Glöm inte att kolla och kommentera bilderna under!! :)

Kommentarer
Postat av: karin

Kaspar i nudådalen!! =D

2011-05-19 @ 15:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0