Nu DrAr Vi MoT bJöRnErÖdS rIdCeNtEr!!



Ingen kopiering tillåten!!

Hejsan svejsan! nu är vi snart på väg mot Björneröds ridcenter!! Woho!!! har fixat lite inlägg under veckan :) så ni kan titta in här för klockan 18.00 kommer det upp ett inlägg varje dag jag är borta! :) är jag inte snäll, hehe... :)

är sjukt nervös :) idag kommer vi inte rida, men imorgon är det dressyr båda lektionerna, om det är någon som vill byta häst så kan man rida på dressyrbanan igen :)
hoppas jag inte behöver byta för att jag inte trivs med den häst jag får :I jag fick göra det första veckan jag var där (2009) fast jag fick bara byta en gång :) på ett annat läger fick jag byta tre gånger :I det ridlägret hade inte så många bra storhästar. har gått på ridläger i väldigt många år nu :) det blir 5e gången nu. de två första åren (2007 0ch 2008) var det bara ett ridläger per sommar sedan dess har det varit två :)

de olika ridlägrerna jag har varit på är:

Björneröds ridcenter - bästa träningslägret enligt mig det bästa jag har varit på!
Sjöstjärnan - roligt om man vill göra saker till häst som att bada, rida hästarna till hagarna barbacka m.m
Klockaregården - tyckte inte det var något vidare men gick i och för sig på hopplägret, kanske är roligare på dem andra :I
Ulvvad -  första lägret jag någonsin gick på, lite speciellt :)


Nu åker vi om en halvtimme så jag får ta och göra klart det sista :)
Hej då! så bloggar jag personligen nästa söndag!!


Kommentarer
Postat av: Petronella - FOTO - Fotogeniquee

Jättefin bild!



S:. tack så mkt! :)

2011-07-10 @ 15:49:41
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: Michelle Hoffback

Hej! Skulle jätte gärna vilja ha bilderna på mig! Vore super snält!:)

Som tack får du en länkning från bloggen när jag fått bilderna!

Kram

2011-07-10 @ 23:51:27
URL: http://michelleocholivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0