tips på glassar i sommar ;)

- Hemglass -



Mormors godaste blåbär! Asgod även om den är laktosfri :D



Smack
Typ som Magnum fast jag tror inte det är nötter (????) det var ett tag sen jag åt den. förra sommaren hehe :)



- GB glass-



Magnum Almond! En glassiker :D



Magnum Strawberry White!! Mumsigt god!



Daim! Min favorit sedan den kom typ xD



Daim päron! Faktiskt förvånande god! Testa den även om ni tvekar den är värd pengarna ;D



Favvo Isglassen från GB glass!! :D



- Triumfglass -



Helt klart strösta isglassen Twister!!


Detta är mina favoritglassar som jag troligen kommer att äta i sommar :)
Vilka är era Kommentera?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0