Konstigt inlägg

Hej!

Idag är dagen jag slutar tidigt, 11.50. Ganska skönt :) sedan skyndade jag mig hem och packade sedan drog jag iväg mot stallet. Träffade Linnéa på bussen och sedan mötte vi upp Rebecka.
Jag lyckades förresten göra sönder mitt objektiv då jag HATAR min väska då den knäpper upp sig själv så när jag skulle resa mig upp åkte den rätt ner på marken och gick sönder. det var bajsigt då det var mitt andra objektiv så det kommer inte komma upp några nya bilder på ett tag :'(
Sedan träffade vi Karin :) vi satt lite i solen sedan var det dags för Rebecka att vara med på en lektion så då hängde jag ock Karin typ på. Efter det var det dags för Malin (ridläraren) att ha sin hoppspecial. Jag brukar alltid vara med och hjälpa till på den det är för att jag är kompis med alla i gruppen typ. Sedan åkte vi till landet. där ska jag vara nu i helgen.

texten blev säkert väääldigt konstig för jag försöker kolla på "Jakten på lycka" samtidigt.

Paula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0