Stressig vecka...

Usch! Just nu har jag så mycket att göra, för dem som inte vill veta läs inte den snea texten

Jag ska göra klart en novell till svenskan
Plugga franska (fast det har jag typ gjort)
Plugga NO
Plugga matte
Skicka några bilder till min ridlärare
Plugga engelska

Det var allt. Idag var jag på Frölunda Torg och köpte present till en kompis i klassen som ska ha fest på fredag. Ska bli kul :) Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal, jag är inte så nervös för det, snarare arg. Jag skulle egentligen ridit program då. Det är ganska hemskt för jag har utgått från att jag hade två chanser för att få hälften på dressyrprogrammet, nu har jag bara en...

Vi rider upp för ryttarmärke 3, eller något sånt ;)


Aja ha det bra nu, så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den ingen annan)

URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0